مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19سياسي

یادداشت|بنادر و صنایع به ظلم به هرمزگان پایان دهند


درصورتی که اگر مالیات این شرکت ها و مالیات بنادر هرمزگان در هرمزگان پرداخت شود، می توان در جهت ارتقای سطح امکانات بهداشتی و درمانی و.

اقدامات بیشتری انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، داریوش حسن زاده از فعالان فرهنگی و اجتماعی هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان سهم هرمزگان این نیست آورده است: اخیرا بحث پرداخت مالیات برخی از صنایع بزرگ وکارخانجات  فعال هرمزگان و همین طور بنادر استان در مرکز کشور و یا در خارج از استان مطرح شده و انتشار این خبر باعث شده تا مطالبه پرداخت مالیات شرکتهای فعال در استان هرمزگان در حوزه مالیاتی استان  تبدیل به یک خواسته مردمی شود.

در خصوص این مسئله، مهم این است که صنایع مستقر در استان هرمزگان که اکثراًصنایع بزرگ و آلوده کننده بوده و بیشترین خسارت را به محیط زیست (شامل آب و هوا وخاک) منطقه وارد می کنند و مالیات پرداختی این صنایع هم می بایست قانونا در استان پرداخت شده تا صرف کاهش زیان هایی باشد که به اثر فعالیت این صنایع برای هرمزگان و هرمزگان نشینان ایجاد می شود.

نکته دوم اما هزینه فعالیت و خسارتهایی است که فعالیت این صنایع بر روی زیر ساخت ها و جاده های هرمزگان بجای می گذارند که لازم است از محل همین مالیاتها پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت|بنادر و صنایع به ظلم به هرمزگان پایان دهند

یادداشت|بنادر و صنایع به ظلم به هرمزگان پایان دهند